Nostalgia Raya

Ramadhan dah pun nak berlalu pergi...

Syawal pula bakal menjelma...
Thn ni adalah raya ke tiga aku kat sini...
Tanpa keluarga, org tersayang, lemang dan ketupat...

Tahun 2006

Thn pertama aku raya kat sini ( Mesir )...
Aku dtg dlm pertengahan bulan Ramadhan thn 2006...
Thn ni aku beraya ngn dak2 IKIP je kat ARMA...
Nak g jln2 umah2 negeri pn tak tau tempat kat ne...




Baru je sampai...so raya kat ARMA

Geng2 IKIP...Mase ni diorg sume dah tau U...
Tggl aku srg je yg terkapai2 kat ARMA srg2


Dak pompuan IKIP

Dak Laki...Muiz tak de...

Ni je dak2 IKIP...Muiz ngn Dhamirah tak de lam gamba

Tahun 2007


Thn ni aku beraya dak2 gn 6....
Thn ni meriah sket ar kalo nak dbndgkn ngn thn lepas bagi aku...
ramai member2 pastu dah tau nak gerak g jln2 mane...
Persediaan raya pn agak best...
Baju raya mak aku post melalui Husna Zaqziq...

Hazwan...Chef tersohor gen 6 ngn juadah yg dimasaknya

Aku ngn Messi tlg ptg nasi Impit je...


Geng2 gen6

Housemate..Copuk, Acap, Ammar, Ikmal ngn aku


Open house umah Amie najmi...

Ziarah presiden yg kena raya
kat hospital sbb jatuh motor...Raya pertama
dah kena duk spital



Mlm tu g open house umah Abg Bobby

Thn ni tak tau camne lagi sbb ramai dak yang balik msia...
Tapi Ehmad dah dok plan something tuk ktrg thn ni....
Tggu je la lusa camne...
Selamat Hari Raya...




2 Comments:

  1. Eng Einy said...
    kenangan brader..kenangan
    Yu said...
    bgus ar ade plan something..

    raye ar puas2 raye pertame tu smpai ttdo..

    adat keluarge besar aku tgh ari raye pertama tdo ramai2 kat serambi uma nenek..

Post a Comment



Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds