Ramadhan

Salam permulaan...
First post aku kat sini...
Huhuhu...
Bulan ramadhan dah pun menjelma...
Seiring dgn bulan september...
Dah masuk thn ke 3 aku berpuasa kat sini (aku dtg 7/10/06 = 15 ramadhan 1427 )...
Dah hampir 2 thn aku kat bumi mesir ni...
Mgkn bagi dak2 medik 2 thn dah kire lame sbb diorg balik tiap2 thn.. Ade yg balik 2 thn skali pn ade...
tapi bagi pelajar2 Azhar 2 thn tu tak de a lame sgt... Ade yg tak penah balik sepanjang sepengajian kat sini pn ade...
Mende a aku ngarut ni ntah le...
Org buat blog aku pon gatal2 juga nak berblog...
Selain tu timbul niat nk berblog ni sbb ade citer sedih berlaku kat aku sehari sblm ramadhan thn ni...
Nanti aku citer kat post yg lain...
Moga ramadhan thn ni lebih baik dari yg lepas...
I.Allah

2 Comments:

  1. pinksterz said...
    woowowowowo ada blog tak kasik tau!
    Jackster® said...
    test

Post a Comment



Post a Comment

Newer Post Home

Blogger Template by Blogcrowds